Vi har styrket vores kommunikation og samarbejde væsentligt efter at have været til konfliktmægling hos Charlotte
Vi har fået en helt anden og større forståelse for hinanden efter at have været hos Charlotte og tale om at acceptere vores forskelligheder.
Charlotte hjælper os med at få talt om “det usynlige” og svære mellem os.
Charlotte er rolig og rummelig. Hun forstår med sin empatiske måde at lytte til os og skabe mening for hver vores måde at se situationen på.
Vi oplever en ligeværdig dialog mellem os om dét, der er svært for os at løse selv.
Charlotte rammer “spot on” i vores konflikter og hjælper os med at få skilt problematikkerne ad, så det er lettere for os at samarbejde
Jeg føler mig forstået og lyttet til.
Jeg oplever at blive mødt og anerkendt for den person jeg er.
Vi har fået støtte og hjælp til at se flere nuancer i vores fastlåste situation.
